Monday, November 8, 2010

Awekku yang disayangi…

Views


Saya suka sgt tengok jari-jemari awek saya...
Cantik betul…
Sungguh! Sampai takut nak pegang...
Bukan takut patah tau...
Tapi takut nanti jari-jemari kitorang tak boleh tolong each other di satu hari yang giler forever didepan Yang Maha Esa...

Saya suka tengok rambut awek saya...
Cantik betul...
Sungguh! Sebab tu saya belikan dia tudung...
Hurmm, bukan sebab jeles orang lain tgk pulak tau....
Tapi, sebab saya nak tgk rambut iklan Pantene dia tu sampai bila2...
Takut nanti dibakar dek api neraka, di suatu hari yang giler forever...

Saya suka tgk body awek saya...
Solid betul...
Sungguh! Sebab tu saya belikan dia telekung
Supaya mase die 'dating' dgn Kekasih die Yang Utama,
dia jauh lg cantik dan berseri menghadapNya.
Saya pun tumpang dapat pahala…
Peerghh!, Syoknye...

Saya sedih sgt bila tengok awek saya tak tido, tak makan, sbb rindu kat saya...
Saya pun macam tu jugak, ada problem yang sama..
Die tanya apa ubatnya?...
Saya pun bagi die al-Quran untuk penenang jiwa...
Semoga lebih cintakanNya drpd saya...

Saya sedih tengok awek saya selalu pesan…
"makan, minum, jaga diri, drive elok2 tau..Saya susah hati... bla bla bla bla"
katanya..tengok movie sama2, saya memang sayang bersama dia, giler forever.
Kekal bahagia, selamanya...

Semoga kami saling mengingati, dosa sendiri pun infiniti...
Nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
Semoga kami menginsafi diri...
Ya Allah, ampunkanlah kami…
Semoga kami dapat kekal bersama selamanya, di syurga nanti...

p/s: Kan bagus kalau semua couple amalkan seperti diatas ;)

5 comments:

Tuan Izram said...

gitu la..org tgh dilamun cinta..hahaha

Hazri said...

takde la weyy..
sebagai peringatan buat kita semua ;) hehe..

Anonymous said...

TERBAEKKKK! :) nak share la!haha..
betul,kan best kalo sume couple cani :)

Hazri said...

okay2 ;)
no porblem..

kalo sume couple mcm ni, insyaallah pembuangan bayi tak berlaku..

Unknown said...

da follow cnie..entry best..nk share kat fb k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails